ferrariryttaren

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

HOme!! :)

Av Nicole Staberg - 28 oktober 2013 16:52

Hola, Nu är jag hemma från stan med min mormor, morfar och mi hermana (min syster). Vi fikade och sedan handlade vi lite. vitt smink till halloween :D och en "hink". Hinken är lila och ett litet pumpaface på framsidan. Aja men jag är inte så bra på att skriva mycket som ni ser så ni får gärna kommentera om det är bra eller dåligt ;) om jag ska ha mer smileysar (stav) eller vad som! kul om ni kunde kommentera eller fråga något!    Jaja men jag skulle åka på dressyr träning idasg men det regnar så MKT så det blir inget (LÄNGTADE) Så kan livet vara   . HAHa kommentera något som jag ska skriva om eller något. Kommentera om ni tycker att det är en bra idé att göra en "gett to know me better tag". (GUD vad mycket ni ska kommentera) ;)



Men det var allt lyssnar på Work Bitch nu av Brittney Spears. #Work #Bitch! #Brittney #Spears!


Humör:   


Bye Bye Nicole      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Staberg - 2 januari 2014 16:52

Gott Nytt År! Bra början på året galopperade barbacka för första gången på Ferrari!!!! Super bra! Nu ska jag och min familj åka och fika! Gott! Men idag så har jag inte gjort så mycket bara plockat bort julen hemma! Men tänkte göra en "get to know me...

Av Nicole Staberg - 26 december 2013 20:42

Nu är jag hemma från en dag hos Filippa och imorse så försov jag mig när jag skulle till stallet kl 10! Vaknade halv 10! Panik! Men men... Kom kvart i och hann klart! Då bar vi iväg en stund var roligt och så. Nu är jag hemma med Filippa som ska sova...

Av Nicole Staberg - 25 december 2013 21:36


Som det står där uppe. God jul! Hoppas ni har fått en riktigt god jul det har jag iallafall fått! En iPhone 5s, One direction konser biljetter, gothenburg horse show biljetter mm. :D Super nöjd med allt idag och igår har jag ridit i by. Imorn blir de...

Av Nicole Staberg - 20 december 2013 17:43

Jag har haft fullt upp så jag har inte kunnat ladda upp något men jag har julshoppat lite ska shoppa mer. Har ridit nästan varje dag och så men men... JAG SKA BLI BÄTTRE UPPDATERARE O.o . JAG VILL HA ONE DIRECTION BILJETTER!!!!!!! Jag har kollat på d...

Av Nicole Staberg - 7 december 2013 18:29


Sorru dålig uppdatering men har haft mycket att göra. Har ridit gick jätte bra och har haft "studiedag". Nej, men det var stormen sven som gjorde det . Bussarna var inställda och ingen kunde komma och hämta oss och köra till skolan så jaja... Men nu ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards