ferrariryttaren

Alla inlägg under november 2013

Av Nicole Staberg - 27 november 2013 08:28

Nu har jag kommit till skolan efter en studiedag. Trött! Men ja.... Nu blir det sv med alla andras presentation. Bara lyssna....lyssna....lysna...lysna. Jaha men igår gjorde jag inte mycket. Kolla film och gick ner till stallet. Det var jätte gulligt typ när han kom. En gång, ja EN gång, så galopperade han mot mig (rakt mot mig) och stanna framför mig! Så klart inte över mig O.o

Han är så gullig! Jul känsla!!

Av Nicole Staberg - 25 november 2013 08:17

Trök måndag igen! Men men.. Måste kämpa vidare..... Ända som är ganska bra typ är att det är dans på gympan. Jaja.. I helgen har jag inte gjort så mycket jag har ridit både lördag och söndag. I lördags så red jag i ridhuset på andra sidan vägen typ med markarbete och hinder. Igår så red jag barbacka (för första gången på Ferre) i samhället. :D Var sedan på föreläsning om tävling och tanke med ridsporten. I 4 TIMMAR!!! Jaja nu är jag på skolan så hej då!

Humör: O.o (trött) ;)

kursiv text Bjuder!

Av Nicole Staberg - 25 november 2013 08:16

Trök måndag igen! Men men.. Måste kämpa vidare..... Ända som är ganska bra typ är att det är dans på gympan. Jaja.. I helgen har jag inte gjort så mycket jag har ridit både lördag och söndag. I lördags så red jag i ridhuset på andra sidan vägen typ med markarbete och hinder. Igår så red jag barbacka (för första gången på Ferre) i samhället. :D Var sedan på föreläsning om tävling och tanke med ridsporten. I 4 TIMMAR!!! Jaja nu är jag på skolan så hej då!

Humör: O.o (trött) ;)

[Bild]

[Bild]

kursiv text Bjuder!

Av Nicole Staberg - 21 november 2013 14:23

Hej. Nu är jag på väg hem och så men jag vill att ni komenterar vad ni har gjort idag! Men nu får ni bilder från bussen!!

Är på gd och väntar på att få åka här ifrån!!

Äntligen på väg!

Av Nicole Staberg - 21 november 2013 09:35

Jag har haft svenska och gjort en presentation och gick jätte bra. Tiden skulle vara mer än 5 min och fick 6.... ;)

Av Nicole Staberg - 19 november 2013 14:06

Hej hej, nu blir det musik (elevensval).
Har haft en tråkig skoldag med bild, engelska, slöjd mm. Hoppas att ni har haft en bättre dag! Blir kanske att va med Filippa. Men jaja ska snart in så hej då! <3

Av Nicole Staberg - 19 november 2013 11:30

Jag har varit sjuk och inte gjort något. Jag har varit i tidaholm och gjort pay and jump. Gick jätte bra!

Sedan var jag i tidaholm och träna lite med Karin gick jätte bra de med! Jag träna för söndagen då jag skulle tävla! I söndags när jag tävla så kom jag tvåa i min klass!!!! Super nöjd med ferre!!! (allt är ned ferrari!) <3 Kram Nicole,!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards