ferrariryttaren

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Nicole Staberg - 27 oktober 2013 18:07

Förlåt för att jag inte har varit bra på att uppdatera det senaste men jag har haft fullt upp. i fredags så var jag ju på hoppträning på juta. (min ridskola) Då var det stillhoppning och vi hade hoppning/markarbete. Det gick jätte bra  !


I lördags så var jag på stan lite. Red hemma lite på morgonen. När jag red så red jag min polle ;) Ferre. Då red vi i sammhellet (stavning) och sedan i en fårhage för padocken var väldigt sölig och vi genade över fårhagen så då red vi där lite. Galopperade och så "hoppade" över en lite gren. Efter ridningen så åkte vi hem och gjorde iordning mig till stan och kollade på nya höst skor. Sedan efter typ en halvtimme i stan så åkte vi till några vi kände och var där hela kvällen.


Idag har jag inte gjort så mycket bara varit i stallet och en saak till men det får jag inte säga. Men det var allt nu ska jag gå ut och äta lite godis med min familj. Puss och kram Nicole!!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards